Jak zamieścić atrakcyjne ogłoszenie o sprzedaży mieszkania w sieci?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Sprzedając mieszkanie, najczęściej decydujemy się na zamieszczenie ogłoszenia w sieci. Jednak, aby nasze ogłoszenie było atrakcyjne dla potencjalnych klientów, trzeba je starannie przygotować. Przede wszystkim pamiętajmy o dobrym doborze portali internetowych – o ich skuteczności świadczy liczba odwiedzin. Zamieszczając naszą ofertę na sprawdzonym portalu internetowym, zwiększamy szansę na szybką transakcję, ponieważ stajemy się bardziej wiarygodni dla poszukujących nowego lokum.
REKLAMA
Prezentacja w Internecie musi zawierać podstawowe dane nieruchomości, czyli: lokalizację, stan prawny lokalu, cenę, ilość pomieszczeń i ich rozkład, piętro i standard wykończenia. Dodajmy także wysokiej jakości zdjęcia, najlepiej wykonywane w świetle dziennym. Warto zmontować tak zwany “wirtualny spacer”, czyli za pomocą zdjęć opisać całe mieszkanie od wejścia po balkon. Pozwala to potencjalnym nabywcom obejrzeć całe mieszkanie w perspektywie 360 stopni. Jest to atrakcyjny rodzaj promocji w oczach klienta i pozwala na dokładną ocenę parametrów lokalu.
Zobacz także: Krok po kroku: jak sprzedać nieruchomość bez pośrednika?
Na co należy zwracać uwagę, oglądając mieszkania w sieci?
Najczęściej popełnianym błędem w tego typu prezentacjach jest wpisanie złej lokalizacji, fałszywych parametrów czy rozbieżność cenowa. Musimy pamiętać, że osoby szukające mieszkania dokładnie sprawdzą i przeanalizują nasze ogłoszenie, bo zakup nieruchomości to dla nich poważna inwestycja. Innym często powtarzanym błędem są nieodpowiednie zdjęcia mieszkania. Wykonane przy złym oświetleniu obniżają atrakcyjność naszej oferty. Musimy pamiętać, że w sieci można znaleźć setki ogłoszeń z podobnymi ofertami, a więc musimy zwrócić uwagę potencjalnych nabywców i przekonać ich do naszej oferty. Pamiętajmy, że zanim zrobimy zdjęcie mieszkania, musimy je do tego odpowiednio przygotować. Posprzątajmy i usuńmy niepotrzebne sprzęty, aby nieruchomość wyglądała schludnie i estetycznie.
Dodatkowe informacje
Inaczej też powinniśmy opisać nieruchomość z rynku wtórnego, a inaczej mieszkanie z rynku pierwotnego. W przypadku mieszkania pochodzącego z rynku wtórnego najważniejszy dla klienta jest stan prawny nieruchomości oraz jej stan techniczny. Jeżeli chodzi o nieruchomości z rynku pierwotnego, ważny jest przede wszystkim plan i wykonawca.
Zobacz także: Sprzedaż nieruchomości a ogłoszenie w Internecie
Opisując ofertę, weźmy pod uwagę nie tylko nieruchomość, ale także, otoczenie, sąsiedztwo, dostęp do komunikacji miejskiej czy obecność placówek oświatowych, przychodni oraz okolicznych sklepów. By zachęcić klientów do zainwestowania w naszą nieruchomość, można nadmienić w ofercie, że jesteśmy skłonni do negocjacji – stanowi to często kropkę nad i.
REKLAMA
REKLAMA