REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Samsung najpopularniejszym telewizorem w hotelach

Telewizor Fot. Materiały prasowe
Telewizor Fot. Materiały prasowe
Media

REKLAMA

REKLAMA

W 2012 roku najczęściej wybieranym telewizorem do hoteli był Samsung. Z telewizorów znajdujących się w hotelach aż 40% stanowią telewizory Samsung. Hotelarze stawiają na telewizory o małej i średniej przekątnej ekranu. Spośród sprzedanych telewizorów Samsunga 48% stanowiły te o przekątnej 32 cali.

Telewizory hotelowe pod wieloma względami różnią się od tych, które stosujemy w domu. Mają możliwość wgrania planszy powitalnej, zegar, pełną konfigurację kanałów cyfrowych i satelitarnych w tym także zmiany ich kolejności oraz możliwość zdalnego włączania i wyłączania poszczególnych kanałów. Można je też podłączyć do systemu telewizji interaktywnej. Mają wzmocnioną konstrukcję, są więc bardziej odporne na uszkodzenia mechaniczne. Część hoteli, szczególnie tych mniejszych, wykorzystuje też telewizory nieoferujące funkcji wymaganych w budynkach hotelowych.

REKLAMA

Zobacz także: Samsung GALAXY Note 8.0 – premiera w 2. kwartale 2013 roku

REKLAMA

Zainteresowanie telewizorami hotelowymi, a szczególnie urządzeniami firmy Samsung było w tym roku dużo większe niż w poprzednich latach. Były one zamawiane przez zarządców nowych obiektów, budowanych między innymi na Euro 2012. Moim zdaniem o wiele większe znaczenie na wzrost zapotrzebowania miał jednak proces stopniowego wyłączania sygnału analogowego i zastępowanie go telewizją cyfrową rozsyłaną naziemnie mówi Piotr Ostaszewski, Samsung Cloud & Hospitality Displays Senior Sales Specialist. Przewidujemy, że w 2013 roku polscy hotelarze zamówią łącznie u różnych dostawców od 20 do 22 tysięcy telewizorów, co wskazuje na utrzymanie się zapotrzebowania na takim samym poziomie, jak w 2012 roku. Głównym motorem wymiany, będzie dalsze wyłączanie sygnału telewizji analogowej przez co konieczna będzie zmiana telewizorów na nowsze, umożliwiające odbiór telewizji cyfrowej.

Największą popularnością wśród polskich hotelarzy cieszą się obecnie telewizory o małej i średniej przekątnej ekranu. Potwierdza to też struktura sprzedaży urządzeń firmy Samsung. Modele o przekątnej 32 cali stanowiły 48% wszystkich sprzedanych urządzeń, a 26 calowe 18%. Większe telewizory o przekątnych 46 i 55 cali stanowiły niecałe 10% sprzedaży. Obecnie większość sprzedawanych telewizorów jest wykorzystywanych jako "Standalone", czyli bez podłączenia do systemów telewizji interaktywnej.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Fot. Materiały prasowe

Zobacz także: Zmiany w strukturze sieci Focus Hotels


Jestem przekonany, że liczba telewizorów hotelowych zarządzanych centralnie będzie rosła i że w tym roku takie urządzenia podłączone do systemu interaktywnego będą stanowiły ok. 30–40% instalowanych telewizorówmówi Piotr Ostaszewski, Samsung Cloud & Hospitality Displays Senior Sales Specialist. Kolejnym pozytywnym zjawiskiem jest wykorzystywanie ekranów profesjonalnych i systemów Digital Signage. Za ich pośrednictwem goście hotelowi otrzymują niezbędne informacje poza pokojami hotelowymi, a więc w lobby, na basenie czy też na salach konferencyjnych.

Zobacz także: Wszystko o aranżacji wnętrza hotelu

REKLAMA

Kolejnym trendem w 2013 roku będzie zwiększenie liczby systemów interaktywnych z użyciem telewizorów SMART, których trzecią generację firma Samsung zaprezentowała na targach Integrated Systems Europe 2013 w Amsterdamie. Wyróżniają się one funkcjonalnościami, które spełniają wymagania nawet najbardziej ekskluzywnych hoteli, a także dużą oszczędnością w zużyciu energii. Cechują je również łatwość w kreowaniu i zarządzaniu informacjami które są przekazywane gościom. Są też dopracowane od strony designu i przystosowane do montażu na ścianie.

Polscy hotelarze coraz częściej decydują się na wykorzystanie systemów zarządzania treścią wyświetlaną na ekranach telewizorów LED HD Samsung. Propozycja firmy Samsung jest kompletnym i łatwym w konfiguracji rozwiązaniem, które oszczędza czas i pracę, a jednocześnie zapewnia wysoką jakość usług informacyjnych i rozrywkowych. Eliminuje też potrzebę instalowania zewnętrznych Set-Top Box’ów i ułatwia gościom dostęp do informacji o hotelu, usługach i programach telewizyjnych. Oparte na protokole IP rozwiązania CMS (Content Management Solution) pozwalają w prosty i ekonomiczny sposób zapewnić gościom dostęp do płatnych treści i usług, w tym np. zamówienia z poziomu telewizora potrawy, masażu czy też budzenia.

Zobacz także: Acer – firma przyjazna środowisku wg Greenpeace

Źródło: Materiały prasowe

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Nieruchomości
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wiosenne obowiązki zarządców nieruchomości

Zima jeszcze trochę potrwa, ale zarządcy nieruchomości już dziś planują pierwsze wiosenne prace porządkowe. Obowiązków wiosną nie brakuje. Cieplejsze i dłuższe dni to idealny moment na przeglądu stanu budynku i przygotowanie go na kolejny sezon - komentarz Mariusza Łubińskego, prezesa spółki Admus zajmującej się profesjonalnym zarządzaniem nieruchomościami.

Domowa fotowoltaika: dlaczego mój falownik często się wyłącza? To może być wina sąsiada. Nocne wyłączenia to norma

Zakładając w domu instalację fotowoltaiczną, każdy oczywiście ma nadzieję na jej długotrwałą, bezawaryjną pracę i oszczędności w rachunkach za prąd. Centralnym elementem instalacji fotowoltaicznej jest falownik, który przekształca prąd stały w prąd przemienny, czyli taki, który jest wykorzystywany w domowych urządzeniach. Gdy przestaje działać, cała instalacja traci swoją funkcjonalność. A to prowadzi do frustracji. Wbrew pozorom winy za te problemy bardzo często nie ponoszą ani instalatorzy, ani sam sprzęt, a… sąsiedzi.

Zerowy podatek PCC dla młodych: kto nie skorzysta?

Zerowy podatek od czynności cywilnoprawnych to ułatwienie dla osób kupujących pierwsze lokum. Jednak czasem fiskus kwestionuje prawo do zwolnienia.

Rynek wtórny. W którym dużym mieście w Polsce można kupić mieszkanie za mniej niż 100 tys. zł?

Czy w Warszawie można kupić mieszkanie za niespełna 300 tys. zł, a w Łodzi lub na Śląsku nawet o połowę tańsze? Tak! Eksperci GetHome.pl sprawdzili, ile kosztują najtańsze mieszkania w największych metropoliach.

REKLAMA

Brakuje mieszkań i gruntów! Czy nowe przepisy uratują rynek nieruchomości?

Polsce brakuje 1,5 mln mieszkań, ale deweloperzy mają związane ręce – gruntów pod inwestycje jest coraz mniej, a biurokracja wstrzymuje rozwój. Czy planowane zmiany w prawie odblokują potencjał budownictwa w największych miastach?

Wykończenie mieszkania pod klucz. Ile trzeba zapłacić?

Ile kosztuje wykończenie mieszkania pod klucz? Czy klienci często decydują się na taką formę? Którzy deweloperzy mają kompleksowe wykończenie w swojej ofercie?

Najem krótkoterminowy mieszkań. Będą ograniczenia? Co się zmieni?

Najem krótkoterminowy mieszkań. Będą ograniczenia? Co się zmieni? Kto na tym straci? Kto zyska? Co z wynajmem długoterminowym? Czy ograniczenie najmu krótkoterminowego wpłynie na ceny mieszkań w dużych miastach? Wynajem krótkoterminowy mieszkań cieszy się dużym powodzeniem szczególnie w dużych miastach i w miejscowościach turystycznych

3 rzeczy które powinieneś wiedzieć, zanim podpiszesz umowę na pośrednictwo w sprzedaży swojej nieruchomości

Często decyzja o zakupie lub sprzedaży nieruchomości jest jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu. Rynek się zmienia i coraz więcej osób postanawia ten projekt oddać w ręce profesjonalistów, chociaż do Stanów Zjednoczonych i Kanady, gdzie prawie 100% transakcji odbywa się za pośrednictwem agencji nieruchomości, jest nam jeszcze daleko.

REKLAMA

Wyższy podatek od nieruchomości w 2025 roku: jak wpłynie na koszt prowadzenia działalności gospodarczej i zmiany czynszu na rynku najmu

Od 1 stycznia 2025 roku w Polsce wzrasta podatek od nieruchomości, co wpłynie na budżety zarówno właścicieli prywatnych, jak i przedsiębiorców posiadających nieruchomości komercyjne. Jakie konsekwencje dla rynku może mieć wprowadzenie nowych stawek podatkowych oraz podpowiada, jak właściciele mogą przygotować się na nadchodzące zmiany.

Tanieją mieszkania na rynku wtórnym. Sprzedający obniżają ceny bo inaczej nie ma chętnych na kupno

Osoby sprzedające, aby skusić kupującego, coraz częściej dostosowują ceny w ogłoszeniach do słabnącego popytu i rosnącej liczby ofert. Najbardziej widoczne jest to przy mniejszych mieszkaniach. Niektórzy zrozumieli, że jeśli chcą sprzedać mieszkanie, muszą urealnić ceny ofertowe.

REKLAMA