Drugie miejsce w kategorii sklepów wielobranżowych dla Dekoria.pl

REKLAMA
REKLAMA
Już po raz siódmy Money.pl wraz z Gazetą Wyborczą i serwisem Wyborcza.biz, przeanalizowały ponad 100 największych i najpopularniejszych sklepów internetowych. Każdy z nich został sprawdzony pod kątem 60 różnych kryteriów, takich jak przyjazność, funkcjonalność e-witryny, asortyment czy sposób dostawy. Warunkiem uczestnictwa w rankingu – podobnie jak w latach poprzednich – jest popularność e-sklepu wśród internautów. Z 7 kategorii (elektronika i AGD, zdrowie i uroda, literatura i muzyka, moda, sklepy wielobranżowe, sklepy specjalistyczne i turystyka) wybrano po 15 sklepów, które w ciągu ubiegłego roku odwiedziła największa liczba osób.
REKLAMA
Zobacz także: Electrolux Design Lab 2012 wygrał Polak
REKLAMA
Dekoria.pl – jeden z głównych producentów tekstyliów domowych w Polsce – po raz kolejny została wyróżniona w rankingu sklepów internetowych, w kategorii sklepy wielobranżowe. Tym razem awansowała na drugie miejsce zyskując 68,5 punktów.
Każda nagroda to dla nas ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że to klienci doceniają naszą ogromną pracę włożoną w zapewnienie im kompleksowej obsługi. Cieszy nas wiadomość, że osoby, które choć raz miały okazję skorzystać z naszych usług, doceniły zaangażowanie – mówi Agnieszka Rybka, dyrektor sprzedaży Dekoria.pl.
Zobacz także: Czerń we wnętrzu – odważne aranżacje
REKLAMA
REKLAMA