Budowlana Marka Roku 2014 – Wygrało Mapei
REKLAMA
REKLAMA
Już po raz siódmy z rzędu stanęliśmy na najwyższym podium w kluczowych dla MAPEI kategoriach produktowych. Cieszymy się, że konsekwentny rozwój gamy klejów odkształcalnych do montażu płytek wielkoformatowych i rygorystyczna dbałość o utrzymanie wysokich parametrów technicznych deklarowanych dla poszczególnych zapraw klejących spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród glazurników. Podobnie jak poszerzanie oferty fug epoksydowych, które bez kompromisów w sferze parametrów użytkowych, są teraz również niezwykle łatwe w aplikacji.
REKLAMA
W roku 2013 byliśmy na pozycji 3-ciej, teraz wspięliśmy się na 2-gą, co pozwala ufać, że w tej kategorii MAPEI na dobre weszło do podstawowego koszyka produktów polskich wykonawców. Liczymy, że podobnym zaufaniem obdarzą oni wkrótce pełną gamę naszych uszczelniaczy – nie tylko silikonowych.
Kryteria oceny w kategoriach produktowych to częstotliwość stosowania, jakość w porównaniu z konkurencją oraz stosunek jakości do ceny (odpowiednio 30, 40 i 30% oceny).
REKLAMA
Ta nagroda daje najwięcej satysfakcji, bo jest dla nas dowodem, że polscy wykonawcy czują i doceniają autentyczne zaangażowanie każdego z pracowników MAPEI Polska w to, by ostatecznym użytkownikom naszych produktów pracowało się lepiej, szybciej i bardziej komfortowo, a przy tym zawsze bezpiecznie.
Nasi doradcy techniczni przeprowadzają rocznie prawie 500 szkoleń technicznych, w których co roku uczestniczy ponad 20 000 wykonawców. Niewiele jest większych miejscowości, w których samochód szkoleniowy MAPEI nie byłby obecny przynajmniej raz na przestrzeni ostatnich kilku lat, podobnie jak niewiele jest autentycznych problemów budowlanych, których nie udało się na naszych szkoleniach skutecznie rozwiązać. Od 2005 roku przez Program Partnerski dla Wykonawców przeszło ponad 400 000 wysokiej klasy narzędzi i ubrań roboczych, które są dziś – na równi z wiedzą techniczną – częścią profesjonalnego wizerunku dziesiątek tysięcy polskich fachowców. Tym systemowym rozwiązaniom towarzyszy na co dzień elastyczność i wyczulenie na potrzeby rynku ze strony zespołu sprzedaży, pracowników administracji, obsługi klienta, logistyki i produkcji, dzięki którym, mamy nadzieję, z każdym rokiem z MAPEI współpracuje się lepiej.
Trzeci rok z rzędu wykonawcy uznają MAPEI za drugą najlepszą markę budowlaną w Polsce. Dla stosunkowo młodej firmy (polski oddział MAPEI powstał niespełna 14 lat temu) to ogromne wyróżnienie i dowód, że siłę w skali międzynarodowej buduje się poprzez skuteczne dopasowanie się do specyficznych wymagań lokalnych glazurników, parkieciarzy, ociepleniowców i całej rzeszy firm ogólnobudowlanych.
Kryteria oceny w klasyfikacji generalnej: marka najbardziej znana (50% oceny) oraz marka oferująca najlepszą jakość w porównaniu z konkurencją (50%).
Serdecznie dziękujemy wykonawcom, którzy brali udział w badaniu ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., jak również rzeszom tych, którzy na co dzień „głosują” na MAPEI dokonując zakupów w hurtowniach budowlanych. Wasza satysfakcja jest naszym celem oraz źródłem motywacji do tworzenia coraz lepszych rozwiązań budowlanych i coraz wyższych standardów obsługi.
Zobacz także: Marka Tikurilla odznaczona wyróżnieniem – PremiumBrand
Zobacz także: Praca polskich inżynierów doceniona w Niemczech
Zobacz także: Dow Polska – nowa firma członkowska SIPUR
Agata Modrzejewska
Dyrektor marketingu
MAPEI Polska Sp. z o.o.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA