Czy są chętni na lokale usługowe w nowych osiedlach
REKLAMA
REKLAMA
- Oferta lokali usługowych dostosowana do lokalizacji
- Lokale parterowe rozchwytywane
- Lokale usługowe – jaka cena ze metr?
- Cena lokalu usługowego. Od jakiej kwoty się zaczyna?
- Analiza na etapie projektowania
Oferta lokali usługowych dostosowana do lokalizacji
Lokale usługowe cieszą się dużym zainteresowaniem, szczególnie w realizowanych przez nas projektach w centrach miast. Ofertę lokali przygotowujemy również w kolejnych projektach. Z reguły lokale usługowe lokalizowane w parterach stanowią 5-10 proc. całości naszej oferty. Im większy potencjał handlowy danej lokalizacji, tym więcej tego typu powierzchni realizujemy. - Andrzej Oślizło, prezes zarządu Develia S.A.
REKLAMA
Lokale parterowe rozchwytywane
Zainteresowanie lokalami usługowymi w naszych inwestycjach jest bardzo duże. Klienci preferują lokale parterowe z witrynami. Cena lokalu jest zależna od miasta i projektu. - Angelika Kliś, członek zarządu Atal
Lokale usługowe – jaka cena ze metr?
Nasze projekty realizujemy w lokalizacjach atrakcyjnych również z punktu widzenia przedsiębiorców poszukujących powierzchni komercyjnych. Ten fakt determinuje bardzo duże zainteresowanie lokalami usługowymi w tych inwestycjach. Ceny lokali usługowych zaczynają się od 10 200 zł netto za metr kw. - Cezary Grabowski, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Bouygues Immobilier Polska
Cena lokalu usługowego. Od jakiej kwoty się zaczyna?
Zainteresowanie lokalami usługowymi zależy przede wszystkim od lokalizacji inwestycji. Większość lokali sprzedaliśmy na bardzo wczesnym etapie. Najtańszy lokal można kupić w niej w cenie 424 tys. zł netto. - Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest
Analiza na etapie projektowania
Projektując nowe osiedla uwzględniamy, nie tylko potrzeby przyszłych mieszkańców, ale również osób, które już mieszkają w okolicy terenów przeznaczonych pod nową inwestycję. Weryfikujemy, jakie udogodnienia dostępne są na danym obszarze i projektujemy nasze inwestycje z myślą o uzupełnieniu brakujących funkcji. Zdarza się, że nie tylko inicjujemy powstanie odpowiedniej infrastruktury, ale budujemy ją sami lub z pomocą samorządów niemal od zera. - Joanna Chojecka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Warszawę i Wrocław w Grupie Robyg
Źródło: Dompress.pl
REKLAMA
REKLAMA