Jak sporządzić wniosek o wydanie wydruku z operatu ewidencji gruntów i budynków
REKLAMA
REKLAMA
Zapisz się na nasz newsletter
Kto może żądać wydruku danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków
Osobą uprawnioną do pozyskania wydruku danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków jest wnioskodawca, które następnie są poświadczone za zgodność z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków. Wydruki te są dokumentami, które upoważniają do dokonania wpisu w księdze wieczystej.
REKLAMA
Wzór wniosku o wydanie wydruku z operatu ewidencji gruntów i budynków
1. Określenie organu: Starosta, Wydział Geodezji i Kartografii,
2. Określenie Wnioskodawcy: należy podać nazwę firmy i jej siedzibę lub imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wnioskodawcy (np. Mateusz Kamiński, ulica Wielkopolska 66, 98-989 Cedzyna),
3. Określenie zbioru – z którego mają być pobrane dane (Obręb: Cedzyna, dz. Ew. nr 67, KW nr 66666, położenie nieruchomości: ulica Smoleńska 89, 89-987 Cedzyna),
Zobacz serwis: Umowy w nieruchomościach
4. Określenie podstawy prawnej, na mocy której dany podmiot podlegać będzie zwolnieniu z opłaty,
5. Określenie szczegółowe danych, które maja zostać pozyskane ze zbioru, tj. powierzchnia, numer księgi wieczystej,
6. Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty skarbowej,
7. Oświadczenie o otrzymaniu informacji: w punkcie tym należy podać datę otrzymania informacji, podpis potwierdzający otrzymanie informacji, numer dowodu osobistego wraz podaniem przez kogo został wydany,
Zobacz także serwis: Dom i działka
8. Dowód potwierdzający uiszczenie opłaty.
Podstawa Prawna:
- ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027).
- rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2001 nr 38 poz. 454).
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.