Czy wiesz jak uruchomić pulpit zdalny?
REKLAMA
REKLAMA
Na początku klikamy przycisk startowy Windows,a następnie wybieramy „Wszystkie programy”, później „Akcesoria” i „Połączenie pulpitu zdalnego”.
REKLAMA
Klikamy w „Podłączanie pulpitu zdalnego”. Po tej czynności pojawi się nam okno, gdzie będziemy mogli podać dane dostępowe, a także skonfigurować połączenie po kliknięciu na przycisk „Opcje”. Następnie podajemy takie parametry, jak wielkość ekranu zdalnego połączenia, szybkość połączenia i tym podobne opcje.
Opcja „Zdalny dostęp” w systemie Windows jest domyślnie wyłączona, dlatego też osoba, z którą będziemy się łączyć musi mieć włączony zdalny dostęp.
Aby to osiągnąć, musimy w "Panelu sterowania" wybrać opcję „System i zabezpieczenia”, a następnie wskazać opcję „Zezwalaj na dostęp zdalny”.
Abyśmy mogli skonfigurować podłączenie do pulpitu zdalnego, powinniśmy zaznaczyć opcję „Zezwalaj na połączenia z komputerów….” .
Następnie musimy wybrać użytkowników, przejść do zakładki "Zaawansowane" i kliknąć w „Znajdź teraz”. Pokaże się nam lista użytkowników. Powinniśmy wybrać takich, którym pozwolimy na połączenie zdalne. Całość zatwierdzamy przyciskiem „OK”.
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA