REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklamacje

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Reklamacje i bonifikaty od przedsiębiorstwa energetycznego

Każdy z konsumentów ma prawo do otrzymania od przedsiębiorstwa energetycznego dokładnego wyjaśnienia, w jaki sposób naliczone zostały opłaty za gaz. Jeśli zaś przesył gazu został zatrzymany lub konsument nie zgadza się z naliczonymi opłatami ma prawo do reklamacji. W sytuacji gdy przedsiębiorstwo energetyczne nie dotrzyma standardów jakościowych obsługi konsumentów, konsumenci mogą ubiegać się o bonifikaty. W jaki sposób należy złożyć reklamację do przedsiębiorstwa energetycznego? Na jaką bonifikatę może liczyć konsument?

Co zrobić, kiedy bank odrzuci naszą reklamację?

Kiedy bank odrzuci naszą reklamację, nie musimy od razu wstępować na drogę sądową. Rozwiązaniem jest Arbiter Bankowy i Sąd Polubowny przy KNF.

Prawa konsumenta: świąteczne zakupy

Świąteczne zakupy w pełni, kupujemy prezenty, korzystamy z promocji, rabatów i wyprzedaży. Czasami jednak zdarza się, że zakupiony produkt jest uszkodzony lub nie działa. Jakie prawa przysługują nam jako konsumentowi? Przeczytaj, czego możesz wymagać.

Reklamacja sprzętu – kiedy mamy taką możliwość?

Sprzęt kupiony od przedsiębiorcy przez osobę fizyczną na cele niezwiązane z działalnością gospodarczą, zgodnie z polskim prawem, może podlegać reklamacji (jest to sprzedaż konsumencka). Za sprzęt (towar) w głównej mierze odpowiada sprzedawca i w większości przypadków to on musi przyjąć reklamację. Przeczytaj, w jakich sytuacjach możemy reklamować sprzęt i ile mamy na to czasu.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA