MAGNAT – nowy wizerunek znanej marki
REKLAMA
REKLAMA
MAGNAT – marka oferująca inspirowane pięknem szlachetnych kamieni rozwiązania przeznaczone do aranżacji wnętrz, zyskała nowy system identyfikacji wizualnej. Jego główny element stanowi zmieniony logotyp, podkreślający innowacyjność, zaawansowanie technologiczne i wyjątkowe właściwości produktów MAGNAT.
REKLAMA
Nowy logotyp MAGNAT łączy w sobie atrakcyjny wygląd, elegancką kolorystykę oraz ascetyczną stylistykę. Takie zestawienie znakomicie oddaje wizerunek marki, w której tradycja i wieloletnie doświadczenie stale wzbogacane są o innowacyjne rozwiązania.
Zobacz także: Lafarge – nowa wytwórnia betonu w Gorzowie Wielkopolskim
– MAGNAT tworzy nowe kreacje w aranżacji wnętrz, łącząc elegancję tradycji z najnowszymi, współczesnymi trendami – mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA. – Nowy system identyfikacji wizualnej, którego wprowadzenie poprzedzone zostało szeregiem badań i analiz, jeszcze lepiej niż dotychczas pozwala podkreślić atrybuty produktów MAGNAT i stanowi zapowiedź nowych trendów rynkowych – dodaje Tomasz Kosiński.
Nowe logo - MAGNAT. Fot. Śnieżka
MAGNAT, śledząc najmodniejsze koncepcje aranżacyjne, corocznie wprowadza nowe rozwiązania w stylizacji wnętrz. Pierwszym produktem, który będzie dostępny w zmienionej szacie graficznej, jest ceramiczna farba do wnętrz, trzeciej generacji, wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G) – MAGNAT CERAMIC.
Zobacz także: Usługi wodociągowo-kanalizacyjne – Rynek 2013
Marka MAGNAT została stworzona z myślą o osobach poszukujących wyjątkowych rozwiązań, ceniących jakość, piękno i stylowe aranżacje. MAGNAT oferuje szeroką gamę produktów, m.in. farby emulsyjne, systemy dekoracyjne, szablony malarskie oraz profesjonalne narzędzia do malowania. Kreacje nowego wizerunku marki Magnat - identyfikację i opakowania przygotowało studio projektowe Well-Rounded Design.
Źródło: Śnieżka
REKLAMA
REKLAMA