REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

PPG Deco Polska „Firmą Przyjazną Klientowi”

Dekoral logo.
Dekoral logo.
Dekoral

REKLAMA

REKLAMA

PPG Deco Polska – właściciel marki Dekoral ponownie otrzymał prestiżowy tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”. Wyróżnienie to jest przyznawane firmom, które mają najwyższe standardy w obsłudze klientów a także tym, które mogą pochwalić się skuteczną polityką budowania relacji z klientami.

„Firma Przyjazna Klientowi” to nowoczesny program oceny i certyfikacji firm stworzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, zajmującą się zagadnieniami przedsiębiorczości, rozwijaniem innowacyjności oraz edukacją ekonomiczną. Celem projektu jest przede wszystkim promocja dobrych praktyk w zakresie budowania i zarządzania relacjami z klientami. Jak wynika z badań zrealizowanych przez PBS DGA Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest rozpoznawane przez niemal 7 mln konsumentów.

REKLAMA

REKLAMA

Przedsiębiorstwa aspirujące do otrzymania tytułu poddawane są szczegółowej ocenie w czterech kluczowych obszarach tj.: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena współpracy z firmą, ocena jakości w poszczególnych kanałach, prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy. Oceny uzyskane w poszczególnych aspektach składają się na ostateczny Index Firma Przyjazna Klientowi – aby kandydat otrzymał certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” wartość indeksu musi wynieść co najmniej 80%.

PPG Deco Polska po raz siódmy w elitarnym gronie

W gronie laureatów programu „Firma Przyjazna Klientowi” znalazła się firma PPG Deco Polska, właściciel popularnych wśród Polaków marek, takich jak Dekoral, Drewnochron oraz Domalux. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego koncernu PPG Industries i w Polsce od lat zajmuje pozycję lidera w dziedzinie farb i lakierów. Oprócz oferty produktowej PPG rozwija także kanały sprzedaży takie jak sklepy dla klientów indywidualnych działające pod marką Studio Dekoral oraz sieć własnych placówek dla wykonawców Centrum Dekoracyjne oraz Centrum Dekoral Professional. W każdym z nich klienci mogą liczyć na doskonałe doradztwo i wsparcie techniczne oferowane przez Akademię Technik Malarskich. Ponadto osoby poszukujące informacji o produktach lub porad z nimi związanych mogą z korzystać z pomocy ze strony firmowego Serwisu Klienta.

REKLAMA

W tym roku firma PPG zdobyła Godło przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania po raz siódmy. Całkowita wartość Indexu Firma Przyjazna Klientowi dla PPG Deco Polska wyniosła 90%, a we wszystkich badanych obszarach wskaźniki przekroczyły 80%, co wskazuje na bardzo wysoki poziom obsługi klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy: Nagroda potwierdza wysoki standard obsługi klientów, którym kierujemy się w naszych codziennych działaniach. Uzyskanie certyfikatu to w głównej mierze zasługa pracowników firmy. Co więcej, w tym roku zmienił się sposób badania przedsiębiorstw ubiegających się o wyróżnienie i ocena opiera się wyłącznie na opiniach uzyskanych od klientów. Znakomite wyniki osiągnięte przez PPG Deco Polska świadczą o doskonałej opinii firmy w oczach naszych partnerów – mówi Jarosław Domowicz, odpowiadający za udział PPG Deco Polska w programie „Firma Przyjazna Klientowi”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Klienci zadowoleni z produktów i obsługi

Jak wynika z badania, aż 85% respondentów deklaruje zadowolenie z produktów oferowanych przez PPG Deco Polska i ocenia je jako wyroby wysokiej jakości. Dzięki temu firma postrzegana jest jako godny zaufania partner – szczególnie widać to w odpowiedziach zawodowych wykonawców czyli osób, które z produktów PPG Deco Polska korzystają w codziennej pracy, a tym samym są w stanie ocenić ich poziom w sposób najbardziej rzetelny.

W obszarze podejścia firmy do klientów doceniono przede wszystkim łatwość kontaktu (90%), klarowność oferty produktowej (89%) oraz profesjonalizm (88%). Dzięki temu badani przyjmowali pozytywną postawę wobec PPG Deco Polska oraz byli skłonni zarekomendować oferowane produkty bliskim lub znajomym.

Z kolei na poziomie bezpośredniej obsługi klientów respondenci bardzo dobrze ocenili pracę infolinii PPG – jej pracowników określono jako uprzejmych (95%), profesjonalnych (94%) oraz chętnie udzielających pomocy (92%). Jak wynika z badania, rozmowy prowadzone z konsultantami są wyjątkowo kulturalne, posługują się oni językiem zrozumiałym dla klientów, a także aktywnie słuchają swych rozmówców. Podobnie bardzo dobrze oceniono obsługę w sklepach Centrum Dekoracyjne i Centrum Dekoral Professional.

Starania o jeszcze lepszą jakość obsługi

Choć PPG Deco Polska uzyskało tytuł „Firma Przyjazna Klientowi” już po raz siódmy, a całościowa ocena badania wyniosła aż 90%, to przedstawiciele firmy deklarują, że nie zamierzają osiadać na laurach: Badanie zrealizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania pokazało, że nasza strategia obsługi klientów oraz budowania relacji z klientami sprawdza się bardzo dobrze. Chcemy jednak stale zwiększać poziom zadowolenia naszych klientów zarówno z kupowanych produktów, jak i samej obsługi. Dzięki danym uzyskanym w badaniu wiemy, jakie obszary wymagają większej uwagi z naszej strony. Ich poprawa oraz uzyskanie jeszcze lepszego wyniku w edycji 2013 to nasz nowy cel – podsumowuje Jarosław Domowicz.

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Nieruchomości
Najem mieszkań: jaki był kończący się rok na rynku - cieszą się wynajmujący, koszty liczą najemcy

W 2025 roku wynajem mieszkań w większości miast Polski drożał. Skoki cen nie były gwałtowne, a kilka miast zanotowało nawet obniżkę stawek. 80 zł za metr kwadratowy mieszkania za najem w Warszawie to był pik notowany tuż przed powrotem studentów na uczelnie. Na koniec roku stawki wróciły do poziomu 78 zł w stolicy, a także utrzymały się na poziomie 39 zł w najtańszej z zestawienia Częstochowie.

Z końcem roku gaśnie ochota na zakup mieszkania, a mimo to ceny na rynku rosną

Utrzymującym się wysokim cenom towarzyszy słabnący pod koniec roku popyt, który jak dotąd pozostaje w dużej mierze niewrażliwy na obniżki stóp procentowych wprowadzone przez RPP. A także na spadek oprocentowania kredytów hipotecznych.

SN: Zasiedzenia nie całej działki, ale udziału w niej jest możliwe. Bardzo trudne, ale możliwe

Zasiedzenie udziału w działce. Często jedyna możliwość sprzedaży działki albo postawienia na niej domu. Nie jest proste zasiedzenie cudzego udziału w nieruchomości. Nie prowadzą do tego czynności polegające na zwykłym dbaniu i doposażaniu działki (załatwienie kanalizacji, podpięcie prądu, wybudowanie szamba).

Co czeka rynek nieruchomości w 2026?

Jakie trendy będą kształtowały polski rynek mieszkaniowy w 2026 roku? W jakim kierunku będzie ewoluował sektor? Z jakimi wyzwaniami będzie mierzyć się branża? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

REKLAMA

Zmiany w prawie budowlanym i nieruchomościach w 2025 r. [Podsumowanie]

Co zmieniło się w 2025 r. w prawie budowlanym i nieruchomościach? Czy można ocenić je pozytywnie? Przedstawiamy komentarz Marcina Nosińskiego, eksperta BCC ds. prawa budowlanego i nieruchomości, przewodniczącego Komisji Budownictwa BCC.

Gotowe do odbioru. Gdzie są nowe mieszkania i jakie mają ceny?

Jakie mieszkania kupimy w osiedlach, których budowa już się zakończyła? Jaką mają powierzchnię? Ile musimy wydać za najtańsze, nowe lokale w największych miastach, do których od razu można odebrać klucze? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

Luksusowe apartamenty od 216 tys. euro i zero podatków. Oman - jeden z najbezpieczniejszych krajów na świecie - otwiera się na polskich inwestorów

Brak podatków, dożywotnia wiza rezydenta i możliwość kupna nieruchomości na kredyt. Oman otwiera drzwi dla polskich inwestorów. Ceny luksusowych apartamentów zaczynają się od 216 000 euro, a rynek charakteryzuje się stabilnością i najwyższym standardem obsługi.

„Druga młodość” pod hiszpańskim słońcem: dlaczego Polacy 60+ wybierają Hiszpanię jako miejsce zamieszkania?

Coraz więcej Polaków po 60. roku życia decyduje się na przeprowadzkę do Hiszpanii, łącząc dalszą aktywność zawodową z lepszą jakością życia. Costa del Sol przyciąga nie tylko klimatem, ale całą filozofią codzienności – bez stresu, z dostępem do morza i gór oraz w otoczeniu społeczności, która eliminuje poczucie samotności.

REKLAMA

Mieszkania do wzięcia od ręki? W ofercie deweloperów jest ich mnóstwo, pytanie czy warto?

W największych miastach aż o 72% wzrosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba mieszkań, które można kupić od deweloperów od ręki. Eksperci portalu RynekPierwotny.pl sprawdzili, jak wygląda oferta i czy zakup gotowego lokalu to dobry pomysł.

Opodatkowanie budowli po zmianach – to trzeba wiedzieć w 2026 r. przed wymiarem podatku [Webinar INFORAKADEMII]

Praktyczny webinar „Opodatkowanie budowli po zmianach – to trzeba wiedzieć w 2026 r. przed wymiarem podatku” poprowadzi Małgorzata Masłowska, prawniczka specjalizująca się w tematyce prawa podatkowego. Ekspertka wyjaśni m.in., jak dokonać kwalifikacji – budowla czy budynek, co z budowlami osób prywatnych oraz kiedy obiekt magazynowy jest budynkiem, a kiedy budowlą. Każdy z uczestników webinaru otrzyma imienny certyfikat oraz możliwość otrzymania retransmisji.

Zapisz się na newsletter
Szukasz mieszkania, budujesz dom, remontujesz? Chcesz wiedzieć jak pielęgnować ogród albo jak oszczędnie ogrzewać swoją nieruchomość? Zapisz się na nasz newsletter i zyskaj dostęp do praktycznych wskazówek oraz najnowszych ofert na rynku!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA