REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

PPG Deco Polska „Firmą Przyjazną Klientowi”

Subskrybuj nas na Youtube
Dekoral logo.
Dekoral logo.
Dekoral

REKLAMA

REKLAMA

PPG Deco Polska – właściciel marki Dekoral ponownie otrzymał prestiżowy tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”. Wyróżnienie to jest przyznawane firmom, które mają najwyższe standardy w obsłudze klientów a także tym, które mogą pochwalić się skuteczną polityką budowania relacji z klientami.

REKLAMA

„Firma Przyjazna Klientowi” to nowoczesny program oceny i certyfikacji firm stworzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, zajmującą się zagadnieniami przedsiębiorczości, rozwijaniem innowacyjności oraz edukacją ekonomiczną. Celem projektu jest przede wszystkim promocja dobrych praktyk w zakresie budowania i zarządzania relacjami z klientami. Jak wynika z badań zrealizowanych przez PBS DGA Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest rozpoznawane przez niemal 7 mln konsumentów.

REKLAMA

Przedsiębiorstwa aspirujące do otrzymania tytułu poddawane są szczegółowej ocenie w czterech kluczowych obszarach tj.: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena współpracy z firmą, ocena jakości w poszczególnych kanałach, prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy. Oceny uzyskane w poszczególnych aspektach składają się na ostateczny Index Firma Przyjazna Klientowi – aby kandydat otrzymał certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” wartość indeksu musi wynieść co najmniej 80%.

PPG Deco Polska po raz siódmy w elitarnym gronie

REKLAMA

W gronie laureatów programu „Firma Przyjazna Klientowi” znalazła się firma PPG Deco Polska, właściciel popularnych wśród Polaków marek, takich jak Dekoral, Drewnochron oraz Domalux. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego koncernu PPG Industries i w Polsce od lat zajmuje pozycję lidera w dziedzinie farb i lakierów. Oprócz oferty produktowej PPG rozwija także kanały sprzedaży takie jak sklepy dla klientów indywidualnych działające pod marką Studio Dekoral oraz sieć własnych placówek dla wykonawców Centrum Dekoracyjne oraz Centrum Dekoral Professional. W każdym z nich klienci mogą liczyć na doskonałe doradztwo i wsparcie techniczne oferowane przez Akademię Technik Malarskich. Ponadto osoby poszukujące informacji o produktach lub porad z nimi związanych mogą z korzystać z pomocy ze strony firmowego Serwisu Klienta.

W tym roku firma PPG zdobyła Godło przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania po raz siódmy. Całkowita wartość Indexu Firma Przyjazna Klientowi dla PPG Deco Polska wyniosła 90%, a we wszystkich badanych obszarach wskaźniki przekroczyły 80%, co wskazuje na bardzo wysoki poziom obsługi klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy: Nagroda potwierdza wysoki standard obsługi klientów, którym kierujemy się w naszych codziennych działaniach. Uzyskanie certyfikatu to w głównej mierze zasługa pracowników firmy. Co więcej, w tym roku zmienił się sposób badania przedsiębiorstw ubiegających się o wyróżnienie i ocena opiera się wyłącznie na opiniach uzyskanych od klientów. Znakomite wyniki osiągnięte przez PPG Deco Polska świadczą o doskonałej opinii firmy w oczach naszych partnerów – mówi Jarosław Domowicz, odpowiadający za udział PPG Deco Polska w programie „Firma Przyjazna Klientowi”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Klienci zadowoleni z produktów i obsługi

Jak wynika z badania, aż 85% respondentów deklaruje zadowolenie z produktów oferowanych przez PPG Deco Polska i ocenia je jako wyroby wysokiej jakości. Dzięki temu firma postrzegana jest jako godny zaufania partner – szczególnie widać to w odpowiedziach zawodowych wykonawców czyli osób, które z produktów PPG Deco Polska korzystają w codziennej pracy, a tym samym są w stanie ocenić ich poziom w sposób najbardziej rzetelny.

W obszarze podejścia firmy do klientów doceniono przede wszystkim łatwość kontaktu (90%), klarowność oferty produktowej (89%) oraz profesjonalizm (88%). Dzięki temu badani przyjmowali pozytywną postawę wobec PPG Deco Polska oraz byli skłonni zarekomendować oferowane produkty bliskim lub znajomym.

Z kolei na poziomie bezpośredniej obsługi klientów respondenci bardzo dobrze ocenili pracę infolinii PPG – jej pracowników określono jako uprzejmych (95%), profesjonalnych (94%) oraz chętnie udzielających pomocy (92%). Jak wynika z badania, rozmowy prowadzone z konsultantami są wyjątkowo kulturalne, posługują się oni językiem zrozumiałym dla klientów, a także aktywnie słuchają swych rozmówców. Podobnie bardzo dobrze oceniono obsługę w sklepach Centrum Dekoracyjne i Centrum Dekoral Professional.

Starania o jeszcze lepszą jakość obsługi

Choć PPG Deco Polska uzyskało tytuł „Firma Przyjazna Klientowi” już po raz siódmy, a całościowa ocena badania wyniosła aż 90%, to przedstawiciele firmy deklarują, że nie zamierzają osiadać na laurach: Badanie zrealizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania pokazało, że nasza strategia obsługi klientów oraz budowania relacji z klientami sprawdza się bardzo dobrze. Chcemy jednak stale zwiększać poziom zadowolenia naszych klientów zarówno z kupowanych produktów, jak i samej obsługi. Dzięki danym uzyskanym w badaniu wiemy, jakie obszary wymagają większej uwagi z naszej strony. Ich poprawa oraz uzyskanie jeszcze lepszego wyniku w edycji 2013 to nasz nowy cel – podsumowuje Jarosław Domowicz.

Zapisz się na newsletter
Szukasz mieszkania, budujesz dom, remontujesz? Chcesz wiedzieć jak pielęgnować ogród albo jak oszczędnie ogrzewać swoją nieruchomość? Zapisz się na nasz newsletter i zyskaj dostęp do praktycznych wskazówek oraz najnowszych ofert na rynku!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Nieruchomości
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Obowiązek publikacji cen ofertowych mieszkań - co na to deweloperzy?

Jak wynika z analiz rynku, ceny nie są publikowane aż w 60–80 proc. inwestycji. Jak zatem deweloperzy oceniają zmiany w ustawie, które wprowadzają obowiązek ujawniania cen wszystkich budowanych mieszkań? Jakie mogą być konsekwencje tych przepisów dla rynku nieruchomości? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

Gminy budują mało mieszkań czynszowych z co najmniej pięciu powodów. Niektóre mogą szokować!

Szanse na tanie mieszkanie czynszowe od gminy są znikome i nie wystarczy – jak przekonują niektórzy politycy – dosypać więcej pieniędzy z budżetu państwa, a inwestycje z tanimi mieszkaniami na wynajem wyrosną jak grzyby po deszczu. Eksperci portalu GetHome.pl zwracają uwagę, że jest co najmniej pięć przyczyn niskiej aktywności inwestycyjnej gmin.

Rynek wynajmu w Warszawie w 2025 roku – czy zakup na wynajem to dobra forma inwestycji?

Wynajem nieruchomości mieszkalnych to na ten moment ciekawy pomysł na dochodowy biznes. Inwestowanie w mieszkania na terenie Warszawy zawsze wiąże się z ryzykiem. Musisz wiedzieć, jak wybierać nieruchomości, aby kupić je w jak najrozsądniejszej cenie, wyremontować, a następnie wynająć z zyskiem.

Najem miejsca postojowego: tylko w pakiecie z mieszkaniem?

Najem miejsca postojowego: tylko w pakiecie z mieszkaniem? Na rynek najmu coraz częściej trafiają mieszkania z budynków posiadających miejsca postojowe. Wyjaśniamy, czy te miejsca są wynajmowane razem z lokalem.

REKLAMA

DSR i magazyny energii w Polsce – wyzwania i szanse transformacji energetyczne [WYWIAD]

Czy polski system energetyczny jest gotowy na rosnące wyzwania? Dlaczego mechanizmy redukcji zapotrzebowania (DSR) nie działają jeszcze tak, jak powinny? Co musimy zmienić, by zwiększyć elastyczność i niezawodność sieci oraz jaką rolę mogą odegrać magazyny energii i OZE?

Obniżka stóp procentowych a kupno mieszkania w 2025 roku

Jak obniżka stóp procentowych w 2025 roku wpływa na kupno nowego mieszkania? Oznacza to przede wszystkim lepszą dostępność kredytów hipotecznych. Co jeszcze powinni wiedzieć kupujący nieruchomość?

Gdzie przechować rzeczy w trakcie remontu i nie tylko?

Przechowywanie rzeczy w wielu sytuacjach życiowych staje się dużym problemem. Jedną z takich sytuacji jest remont domu lub mieszkania. Gdzie najbezpieczniej przechować sprzęty RTV i AGD, meble i inne wartościowe rzeczy? Podpowiadamy.

Inflacja spada, ale nie koszty utrzymania mieszkania: ile więcej trzeba teraz dopłacać do czynszu

Wzrost kosztów mieszkaniowych był w 2024 r. czynnikiem dość mocno wpływającym na poziom inflacji. Sprawdzamy, czy te koszty nadal mocno rosną. Warto pamiętać, że dla budżetów domowych są one równie ważne jak wydatki na żywność, bo przez rodziny traktowane są jako te z kategorii pierwszej potrzeby do zaspokojenia.

REKLAMA

Za jaką maksymalną kwotę nabywcy poszukują teraz mieszkań?

Do jakiej kwoty poszukuje mieszkań większość kupujących? Przy jakim progu kończy się zdolność kredytowa? Jakie mieszkania można nabyć w tej cenie? Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

Zmiany dla prosumentów: opłaty za recykling paneli fotowoltaicznych

Polska wprowadza opłaty za utylizację paneli fotowoltaicznych. Właściciele starszych instalacji fotowoltaicznych będą pokrywać koszty recyklingu zużytych paneli. Zmiana prawa ma na celu przesunięcie ciężaru odpowiedzialności z producentów na użytkowników w obliczu rosnącej ilości odpadów z OZE.

REKLAMA