REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

PPG Deco Polska „Firmą Przyjazną Klientowi”

Subskrybuj nas na Youtube
Dekoral logo.
Dekoral logo.
Dekoral

REKLAMA

REKLAMA

PPG Deco Polska – właściciel marki Dekoral ponownie otrzymał prestiżowy tytuł „Firma Przyjazna Klientowi”. Wyróżnienie to jest przyznawane firmom, które mają najwyższe standardy w obsłudze klientów a także tym, które mogą pochwalić się skuteczną polityką budowania relacji z klientami.

REKLAMA

„Firma Przyjazna Klientowi” to nowoczesny program oceny i certyfikacji firm stworzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, zajmującą się zagadnieniami przedsiębiorczości, rozwijaniem innowacyjności oraz edukacją ekonomiczną. Celem projektu jest przede wszystkim promocja dobrych praktyk w zakresie budowania i zarządzania relacjami z klientami. Jak wynika z badań zrealizowanych przez PBS DGA Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest rozpoznawane przez niemal 7 mln konsumentów.

REKLAMA

Przedsiębiorstwa aspirujące do otrzymania tytułu poddawane są szczegółowej ocenie w czterech kluczowych obszarach tj.: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena współpracy z firmą, ocena jakości w poszczególnych kanałach, prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy. Oceny uzyskane w poszczególnych aspektach składają się na ostateczny Index Firma Przyjazna Klientowi – aby kandydat otrzymał certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” wartość indeksu musi wynieść co najmniej 80%.

PPG Deco Polska po raz siódmy w elitarnym gronie

REKLAMA

W gronie laureatów programu „Firma Przyjazna Klientowi” znalazła się firma PPG Deco Polska, właściciel popularnych wśród Polaków marek, takich jak Dekoral, Drewnochron oraz Domalux. Przedsiębiorstwo jest częścią globalnego koncernu PPG Industries i w Polsce od lat zajmuje pozycję lidera w dziedzinie farb i lakierów. Oprócz oferty produktowej PPG rozwija także kanały sprzedaży takie jak sklepy dla klientów indywidualnych działające pod marką Studio Dekoral oraz sieć własnych placówek dla wykonawców Centrum Dekoracyjne oraz Centrum Dekoral Professional. W każdym z nich klienci mogą liczyć na doskonałe doradztwo i wsparcie techniczne oferowane przez Akademię Technik Malarskich. Ponadto osoby poszukujące informacji o produktach lub porad z nimi związanych mogą z korzystać z pomocy ze strony firmowego Serwisu Klienta.

W tym roku firma PPG zdobyła Godło przyznawane przez Obserwatorium Zarządzania po raz siódmy. Całkowita wartość Indexu Firma Przyjazna Klientowi dla PPG Deco Polska wyniosła 90%, a we wszystkich badanych obszarach wskaźniki przekroczyły 80%, co wskazuje na bardzo wysoki poziom obsługi klientów. Jak podkreślają przedstawiciele firmy: Nagroda potwierdza wysoki standard obsługi klientów, którym kierujemy się w naszych codziennych działaniach. Uzyskanie certyfikatu to w głównej mierze zasługa pracowników firmy. Co więcej, w tym roku zmienił się sposób badania przedsiębiorstw ubiegających się o wyróżnienie i ocena opiera się wyłącznie na opiniach uzyskanych od klientów. Znakomite wyniki osiągnięte przez PPG Deco Polska świadczą o doskonałej opinii firmy w oczach naszych partnerów – mówi Jarosław Domowicz, odpowiadający za udział PPG Deco Polska w programie „Firma Przyjazna Klientowi”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Klienci zadowoleni z produktów i obsługi

Jak wynika z badania, aż 85% respondentów deklaruje zadowolenie z produktów oferowanych przez PPG Deco Polska i ocenia je jako wyroby wysokiej jakości. Dzięki temu firma postrzegana jest jako godny zaufania partner – szczególnie widać to w odpowiedziach zawodowych wykonawców czyli osób, które z produktów PPG Deco Polska korzystają w codziennej pracy, a tym samym są w stanie ocenić ich poziom w sposób najbardziej rzetelny.

W obszarze podejścia firmy do klientów doceniono przede wszystkim łatwość kontaktu (90%), klarowność oferty produktowej (89%) oraz profesjonalizm (88%). Dzięki temu badani przyjmowali pozytywną postawę wobec PPG Deco Polska oraz byli skłonni zarekomendować oferowane produkty bliskim lub znajomym.

Z kolei na poziomie bezpośredniej obsługi klientów respondenci bardzo dobrze ocenili pracę infolinii PPG – jej pracowników określono jako uprzejmych (95%), profesjonalnych (94%) oraz chętnie udzielających pomocy (92%). Jak wynika z badania, rozmowy prowadzone z konsultantami są wyjątkowo kulturalne, posługują się oni językiem zrozumiałym dla klientów, a także aktywnie słuchają swych rozmówców. Podobnie bardzo dobrze oceniono obsługę w sklepach Centrum Dekoracyjne i Centrum Dekoral Professional.

Starania o jeszcze lepszą jakość obsługi

Choć PPG Deco Polska uzyskało tytuł „Firma Przyjazna Klientowi” już po raz siódmy, a całościowa ocena badania wyniosła aż 90%, to przedstawiciele firmy deklarują, że nie zamierzają osiadać na laurach: Badanie zrealizowane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania pokazało, że nasza strategia obsługi klientów oraz budowania relacji z klientami sprawdza się bardzo dobrze. Chcemy jednak stale zwiększać poziom zadowolenia naszych klientów zarówno z kupowanych produktów, jak i samej obsługi. Dzięki danym uzyskanym w badaniu wiemy, jakie obszary wymagają większej uwagi z naszej strony. Ich poprawa oraz uzyskanie jeszcze lepszego wyniku w edycji 2013 to nasz nowy cel – podsumowuje Jarosław Domowicz.

Zapisz się na newsletter
Szukasz mieszkania, budujesz dom, remontujesz? Chcesz wiedzieć jak pielęgnować ogród albo jak oszczędnie ogrzewać swoją nieruchomość? Zapisz się na nasz newsletter i zyskaj dostęp do praktycznych wskazówek oraz najnowszych ofert na rynku!
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Nieruchomości
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
To już pewne: ceny mieszkań mają być jawne. Jak nowe przepisy wpłyną na rynek nieruchomości

Rynek nieruchomości nie ma nic przeciwko jawności cen mieszkań, ale ustawa musi być dobrze przygotowana, apelują deweloperzy do legislatorów. Czy ta rewolucja cenowa zmieni coś zasadniczo na rynku nieruchomości?

Jak program Pierwsze klucze wpłynie na rynek mieszkaniowy?

Jak program Pierwsze klucze wpłynie na rynek mieszkaniowy? Jaką skalę mogą mieć realizowane inwestycje? Sondę opracował serwis nieruchomości dompress.pl.

Bloki z wielkiej płyty: tak powstawały nowe mieszkania w drugiej połowie dwudziestego wieku w Polsce

Budownictwo wielkopłytowe jest powszechnie kojarzone z gierkowską dekadą. Trzeba jednak pamiętać, że bloki z wielkiej płyty powstawały już wcześniej. Nie Gierek, lecz Gomułka był ojcem wielkiej płyty?

Teraz sprzedają się tylko tanie mieszkania: prawda czy stereotyp

Czy rzeczywiście tańsze mieszkania wyprzedają się “na pniu”? Analiza rynku nieruchomości pokazuje, że tak, choć nie zawsze – we Wrocławiu np. najszybciej znikają lokale ze średniej półki cenowej. Na pewno jednak niższa cena jest okolicznością ułatwiającą sprzedaż.

REKLAMA

Polacy kupują mieszkania w Hiszpanii: dla siebie i w celach inwestycyjnych

Polacy nie rezygnują z hiszpańskiego słońca ani z potencjalnych zysków. Mimo zmiennych warunków gospodarczych, inwestycje w apartamenty na Półwyspie Iberyjskim nadal cieszą się dużą popularnością. Mieszkanie w Hiszpanii to dobre rozwiązanie na drugi dom lub opłacalną inwestycję.

Tańsze mieszkania znikają z rynku szybciej niż droższe. Ale nie zawsze

Czy tańsze mieszkania to te, które schodzą najszybciej? Teoretycznie tak, ale analiza rynku pokazuje, że np. we Wrocławiu w pierwszej kolejności sprzedają się mieszkania ze średniej półki cenowej. Co wpływa na temp sprzedaży i od czego zależą odstępstwa od reguły?

Nowość na rynku nowych mieszkań. Teraz deweloper sam dołoży się do odsetek od kredytu hipotecznego, ile?

Deweloper obniży oprocentowanie kredytu hipotecznego o 2%. Trust Investment ruszył z własnym programem mieszkaniowym. Nowa propozycja na rynku nowych mieszkań. Czy inne firmy deweloperskie pójdą tym śladem?

Rynek używanych mieszkań: ceny ofertowe w końcu niższe niż przed rokiem

W Warszawie średnia cena metra kwadratowego mieszkań na rynku wtórnym jest już o 4% niższa niż przed rokiem, a w Krakowie – o 3%. Nie tylko w stolicy i Krakowie, ale też we Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu kwiecień był kolejnym miesiącem, który upłynął pod znakiem stabilizacji lub spadku średniej ceny metra kwadratowego.

REKLAMA

Teraz drugi dom nie na Mazurach, ale w Hiszpanii. Polacy aktywni na iberyjskich rynkach nieruchomości

Półwysep Iberyjski to drugi, a coraz częściej pierwszy dom dla naszych rodaków. Hiszpański rekord: Polacy kupili niemal 12,5 tys. nieruchomości. Prze dekady marzeniem była dacza a jeszcze lepiej - całoroczny dom na Mazurach. Teraz trend wyznacza kierunek na południe Europy.

Co trzeba zrobić, aby usprawnić budowę mieszkań? [SONDA]

Które obszary prawa warto uprościć, by przyspieszyć budowę mieszkań? Jakie zmiany przepisów mogłyby pobudzić inwestycje w sektorze mieszkaniowym? Odpowiadają deweloperzy. Sondę przygotował serwis nieruchomości dompress.pl.

REKLAMA