Atrium Felicity w Lublinie
REKLAMA
REKLAMA
Atrium Felicity powstaje we wschodniej części Lublina, u zbiegu alei Witosa i ulicy Grygowej. Generalnym wykonawcą galerii jest firma Strabag Sp. z o.o. Nowoczesny kompleks zaoferuje klientom 75 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni handlowej. W centrum oprócz 135 sklepów znajdzie się także hipermarket Auchan oraz market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin. Dla klientów centrum zaplanowano parking naziemny oraz podziemny, który będzie oferował około 3100 miejsc. Na terenie inwestycji wmurowano już kamień węgielny, a wszystkie prace mają zostać ukończone w czwartym kwartale 2013 roku.
REKLAMA
Fot. Materiały prasowe
Zobacz także: Nowy obiekt handlowy KWADRAT w Białymstoku
Galeria handlowa sieci Atrium została zaplanowana jako dwukondygnacyjny, nowoczesny i energooszczędny budynek. Jej budowa kosztować będzie 128 mln euro. W całości została już zrealizowana infrastruktura drogowa wokół inwestycji.
Komunikację wewnątrz centrum zapewni firma Schindler Polska, która zamontuje w Atrium Felicity nowoczesne i zaawansowane technologicznie windy oraz schody ruchome. Na terenie obiektu działać będzie w sumie dziesięć dźwigów, sześć biegów schodów oraz sześć chodników ruchomych szwajcarskiego producenta.
Fot. Materiały prasowe
REKLAMA
Atrium Felicity ma stać się największym centrum handlowo-usługowym regionu. Poziom komercjalizacji, z uwzględnieniem listu intencyjnego podpisanego z Media Saturn, wynosi prawie 80%. Mieszkańcy Lublina będą mogli skorzystać z bogatej oferty takich marek, jak m.in.: Zara, Reserved, House, H&M, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Mohito, Home&You, Gino Rossi, Carry, Cubus, CCC, Intersport, Smyk Megastore, Rossmann, Sephora czy Super-Pharm. W galerii działać będzie także znana sieć klubów fitness oraz liczne restauracje i kawiarnie.
Atrium Felicity przylega bezpośrednio do Specjalnej Strefy Ekonomicznej i z pewnością przyczyni się do gospodarczego rozwoju Lublina. Nowoczesna i świetnie wyposażona galeria handlowa wraz z zupełnie nowym węzłem komunikacyjnym odświeży wizerunek miasta i może szybko stać się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w regionie.
Zobacz także: Oferta rynku biurowego w Polsce rośnie
REKLAMA
REKLAMA